petak, 23. veljače 2018.

Muz telefonira zeni kuci i rece: -Draga, zamoljen sam od mog sefa…



Muz telefonira zeni kuci i rece:
-Draga, zamoljen sam od mog sefa da s njim i nekoliko njegovih prijatelja odem u ribolov. Nece nas biti sedam dana. Ovo ce mozda biti dobra prilika da me sef bolje upozna-unapredi, sto bi bilo strasno dobro. Mozes li mi molim te spakovati dovoljno odece da imam za sedam dana, pa da mi pripremis stap s udicom i kutiju s priborom za ribolov? Krecemo odmah s posla, ja cu samo navratiti pokraj kuce da pokupim stvari koje si mi pripremila.
Molim te, ne zaboravi mi spakujes i moju novu plavu svilenu pidzamu.
Zeni se to ucinilo sumnjivim, ali buduci da je bila dobra i poslusna
supruga, ona ucini sto je muz zamolio.
Zena ga je s veseljem docekala i pitala jesu li ulovili puno ribe? On rece:
-Jesmo, ulovili smo brdo ribe, bilo je tu lososa,….. itd. Nego, zasto mi nisi spakovala moju novu pidzamu, a lepo sam te zamolio da to ucinis?
Zena odgovori:
-Ali dragi ja ti jesam spakovala – bila ti je u kutiji s ribolovackim priborom….

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...