srijeda, 1. studenoga 2017.

IMAM 18 GODINA. IAKO SAM S CUROM NEŠTO MANJE OD 6 MJESECI ZAJEDNO MISLIM DA JE TO NAJDIVNIJE VREME PROVEDENO S NEKIM…

1.

Imam 18 godina. Iako sam s curom nešto manje od 6 mjeseci zajedno mislim da je to najdivnije vreme provedeno s nekim. Prije nje nisam nikad bio u vezi i mlad sam pa mi svi govore stalno da se ne zamaram time tako ozbiljno jer mi je to tek prva ljubav i još sam mlad i tako to… no ona je takav tip cure koji bi, da sam 10 godina stariji, htio oženit.
Cura ima ne nadmašiv izgled (barem meni) i tako je pametna da to nije moguće kolko je savršena sve zajedno. nemogu da verujem da takva ljubav postoji kakvu ja osećam napsram nje ^^ i mislim da najbolje našu vezu opisuje ovo:
They told me to make fall in love, I had to make her laugh. But every time she laughs, I am the one who falls in love. Kaj mislite općenito o svemu ovome?,

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...