srijeda, 1. studenoga 2017.

MOJ MUŽ JE STARI OD MENE 27 GODINA SVI ME OSUĐUJE MISLE DA SAM…

1.

Moj muz je stariji od mene 27 godina i svi me osudjuju zbog toga. Ljudi misle da sam se udala iz interesa i govore da sam bomba od zene i da sam s ovakvim telom mogla udati za mnogo mladjeg i lepseg,
a niko ne zna koliko sam ja puta pretrpela sexualno nasilje u spavacoj sobi kada bih do toga dosla s nekim mladjim muskarcem, koliko njih lepu zenu tretira samo kao igracku da bi zadovoljili svoje fantazije i koliko su uvereni u to da je zgodna zena spremna na svakakve perverzije.
Moj muz je jedini muskarac koji postuje moje telo i koji me u krevetu tretira kao zenu, a ne kao ku*vu.

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...