nedjelja, 30. srpnja 2017.

ISPOVEST: Imam veliki pe*is odnos sa devojkom traje po sat i po, ona se zali kako je vagina boli…



Imam veliki pe*is odnos sa devojkom traje po sat i po, ona se zali kako je vagina boli. Devojka i ja smo dugo godina u vezi, ziveli smo godinu dana zajedno ali ja sam morao otici u inostranstvo zbog novca. Trenutno je dosla u posetu i vise je ne mogu prepoznati, ponasa se odbojno prema meni. Planiram da se vratim za Srbiju sledece godine kako bih opet ziveo sa njom i studirao ali nisam vise suguran sta da radim. Malocas je cak i guglala koliko traje prosecni se*s i prebacivala mi je kako je kod svih normalno 20-30min a ja to radim sat ipo i kako je to godinama trpela ali vise nece. Ne znam sta da radim i sta da mislim tako da bi svako misljenje bilo pozeljno kako bih izvukao nesto i pokusao da shvatim sta da radim…

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...