nedjelja, 30. srpnja 2017.

ISPOVEST: Jedan dan preko praznika je došla od moje starije sestre jedna njezina prijateljica kako bi prespavala kod nas u kući…



Jedan dan preko praznika je došla od moje starije sestre jedna njezina prijateljica kako bi prespavala kod nas u kući. I bila je starija od mene samo dvije godine i izgledala je tako se*si da kada bi je samo vidio nadigrao bi mi se. Tako smo nakon večere otišli svatko u svoju sobu, ja u svoju a sestra i prijateljica u njezinu. Tako nakon nekih pola sata sam čuo kako se moja sestra i ona razgovaraju kako se ona ide tuširati tako da sam otišao do toaleta kad je ona već spustila vodu. WC nam je malo čudnog oblika tako da me nije mogla vidjet kad sam otvorio vrata.
Provirio sam i vidio ju golu pod tušem, imala je velike okrugle si*e a da o du**tu ni ne govorim bilo je ogromno i stegnuto, jednostavno izgledala je bolje od p**no glumica. Ona je imala 21 godinu taman dovoljno mlada a ipak dovoljno iskusna da mi ga dobro po*uši razmišljao sam. Izvadio sam ga van i počeo da ga drkam na njezine ogromne si*e. Nakon nekoliko minuta završila se tuširati tako da sam morao da odem u sobu. Prošlo je nekoliko sati i bilo je već poprilično kasno a ja nisam mogao da zaspem jer su mi njezine si*e bile stalno na pameti. Tako da sam odlučio da odem na brzinu da kupatila da sv**im na nju pa ću valja je izbaciti iz glave. Tako da sam otišao do kupatila, skinuo se i počeo da ga drkam.
Pošto je bilo vrlo kasno smatrao sam da neće nitko doći tako da nisam zaključao vrata. Taman nakon što sam sv**io usto sam se kako bi ga obrisao i u tom trenutku je ušla ona, u kratkoj majici u kojoj su joj si*e virile pola van i gaćicama gdje joj je du*e bilo skroz vani, a bradavice su joj se ocrtavale preko tanke majice. ” Joj oprosti nisam znala da si ovdje.. . I da radiš te stvari” rekla je malo uplašeno. Nisam joj znao što da odgovorim tako da sam samo klimnuo ramenima a ku**c mi je stršio naprijed. ” Zapravo imaš poprilično velikog ” rekla mi je dok mi se približavala a zatim se sagnula i polizala to malo spe**e što je ostalo na njemu.
Počela da mi navlači kožicu na ku**u. Krenula je da si ga tura sve do grla, a zatim je izvadila si*e iz majice i stavila ga između njih i počela da mi ga dr*a i liže svaki put kad bi došao blizu usta. Zatim sam je nakon što mi ga je dobro izgr**la skinuo joj gaće i stavio ga u pi*ku i počeo da je je*em a ona se sam hvatala za usta kako se ne bi čulo njezino stenjanje. Dok sam je tako je*ao opalio sam je par puta po du*etu a zatim uhvatio sa sise i počeo ih stiskat. tako sam je**o iz sve snage a u isto vrijeme sam joj stavio jednu ruku na pi*ku i trljo joj klitoris sa prstima.
Zatim sam legao na tepih u kupaoni a ona mi je skela na ku**c koji je svr*io i tako se nabadala na njega, a sise su joj skakale skupa sa njom. Zatim se primakla k meni i stavila mi jezik u usta i tako sam joj vrti jezik po ustima dok mi je ona mijesila j*ja sa dup**om svaki put kad bi ku**c ušao do kraja u njezinu vrelu pi*ku. Zatim je ona izvadila ku*ac iz pi*ke i počela da mi ga ponovo pu*i i grka iz sve snage.
Dok mi ga je tako pu*ila sa rukom mi je milovala jaja. Nakon nekoliko minuta sam joj svr*io u usta i napunio joj usta sa sp**mom, a ona je to sve progutala. Zatim smo se obukli i dogovorili da ćemo ovako svaki put kad ona dođe kod nas da prespava da se dobro izjeb**o u kupaonici kod budu svi spavali da se lijepo izdovoljimo jedno drugoga. Zatim smo oba dvoje otišli svatko svojoj sobi sa osmjehom na licu. I tako sam je stvarno je*ao svaki put kad je dolazila čak i kad je imala dečka je*ali smo se nezasitno.
komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...