nedjelja, 30. srpnja 2017.

ISPOVEST: Pali me da nosim tange (muško sam)…



Pali me da nosim tange (muško sam). I tako jedne večeri dolazi devojka kod mene nenajavljena i ja zaboravio da ih sklonim, nađe ih ona pita čije su to. Pošto nismo bili dugo u vezi nismo se najbolje poznavali, nisam smeo da joj kažem istinu. I tako joj kažem da sam je prevario, kad sam se sinoć vratio pijan sa žurke. Plakala je pola sata, bila besna, vikala i kad se konačno sabrala rekla mi ja da će mi oprostiti ako to nikad više ne uradim i da joj se zakunem. Nisam mogao da joj ne kažem stvarno zbog čega su i pokazao joj browser history da joj dokažem da sam se vratio pre 12 kod kuće od žurke. Jurila me i tukla oklagijom po stanu. Bio sam zaključan u kupatilu pola sata dok se nije smirila.
komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...