nedjelja, 30. srpnja 2017.

ISPOVEST: Ja sam se ševio s curom analno, dugo je trebalo da pristane pre toga smo gu*u …



Ja sam se ševio s curom analno, dugo je trebalo da pristane pre toga smo gu*u podmazali kremom i onda joj se mnogo svidelo, sevili smo se redovno… onda je odlucila da to izvedemo na njenom krevetu. Došao sam kasno uvece kod nje a nismo imali kremu da podmazemo gu*u i kad sam ga gurnuo unutra nju je strasno bolelo,
probudila je majku i sestru mi nismo culi da su budne i nastavili sa radnjom, odjednom upada njena keva i sestra bez kucanja a ja navukao cebe preko nas.
Izvor: (top-vijesti.com)

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...