srijeda, 25. listopada 2017.

BILA SAM SIROMAŠNO DETE, GLADOVALA DA BIH ZAVRŠILA FAKULTET I RADILA SVAKAKVE POSLOVE. JEDAN OD TIH POSLOVA JE BILO SPREMANJE I ČIŠĆENJE KUĆE JEDNOM STARIJEM GOSPODINU….

22687978_10214836700131953_2515073024029618454_n

Bila sam siromašno dete, gladovala da bih završila fakultet i radila svakakve poslove. Jedan od tih poslova je bilo spremanje i čišćenje kuće jednom starijem gospodinu. Bio je sam, bez ikoga. Ponekad bi razgovaralo dugo, govorio mi je da budem jaka i da se držim svojih snova. Kada sam završila fakultel, neočekivano mi je našao posao iz snova, u struci i Beogradu. Sada, sa svojih 29 godina sam ostvarena žena, na visokoj funkciji, dama. Od siromašne i neugledne devojčice nije ostala ni senka. On je nedavno preminuo i ostavio mi sve što je imao. Sada sam i milionerka. Uspela sam, zahvaljujući dobroti čoveka kome je samo trebalo malo pažnje.
IZVOR:ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...