srijeda, 25. listopada 2017.

ŽENA GALAMI NA MUŽA: – JA SAM TEBI OVDE KAO PEPELJUGA!!! KUVAM, PEGLAM…….

1.

Žena galami na muža:
– Ja sam tebi ovde kao Pepeljuga!!! Kuvam, peglam, perem, čistim…
Muž će mirno na to:
– Pa, zar ti nisam lepo rekao da ćeš živeti kao u bajci ako se udaš za mene?

Vic 2 : Posle kraće i teške bolesti, umro jedan bogati Slovenac koji je imao tri zeta: Slovenca, Nemca i Bosanca.
Poslednja želja mu je bila da mu zetovi u sanduk ubace po 2000 evra.
Položili oni tasta u grob i odmah zet Slovenac ubaci 2000 e, teška srca.
Nemac takođe ispuni svom tastu poslednju želju, pa i on ubaci 2000 evra.
Posle toga, upere oni pogled ka Bosancu, koji iz džepa izvadi olovku i poče nešto pisati….
Kad je završio, pokaže im ček na kom je pisala cifra od 6000 evra i ubaci ga u grobnicu, a zatim uzme onih 4000 evra koji su ubacili Slovenac i Nemac, pa kaže:
– Nemam ništa gotovine kod sebe, a tast nek’ unovči ček kad mu zatrebaju pare.

Vic 3 : Muž se budi mamuran. Otvara oči i na stočiću ugleda čašu vode a pored dva aspirina.
Na stolu pored kreveta ugleda ispeglanu odeću, zatim pogleda okolo i vidi da je cela kuća čista i pospremljena!
Na stolu u kuhinji ugleda papirić gde je pisalo: “ Dragi, otišla sam u kupovinu. Doručak je u rerni, sportske novine na stolu. Tvoja ženica!”
Tad dođe i sin i muž ga upita šta se desilo prošle noći.
Sin odgovara:
– Ah, ništa, došao si oko 3 sata ujutro, pijan k’o zemlja, sapleo si se na stepenik i razbio maminu najdražu vazu i povratio u hodniku, pa si se zaleteo u vrata i sad imaš modricu na oku!
– Kuku meni, ali reci mi zašto je sad tako sve pospremljeno i mama nije ljuta? Sin objasni:
– Pa kad te je mama odvukla u spavaću sobu i pokušala ti skinuti pantalone, ti si rekao: “Gospođo, pustite me na miru, ja sam oženjen”!

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...