srijeda, 25. listopada 2017.

MLAĐA SESTRA OVE GODINE KRENULA NA FAKULTET I POŠTO SKORO PA NIKAD NIJE BILA U BEOGRADU NA MENI KAO STARIJOJ SESTRI I STUDENTU KOJI VEĆ DOBRO POZNAJE GRAD BILO JE DA JOJ POMOGNEM DA…

22688362_10214836701531988_1659721360968881498_n

Mlađa sestra ove godine krenula na fakultet i pošto skoro pa nikad nije bila u Beogradu na meni kao starijoj sestri i studentu koji već dobro poznaje grad bilo je da joj pomognem da upozna grad. Nekoliko puta do fakulteta i nazad, ovde sedaš na bus, ovde izlaziš, ovom linijom do fakulteta, onom drugom ako propustiš tu, tramvaji, autobusi, Knez Mihailova, Kalemegdan, Ada, Bulevar, Ušće i ostala poznata mesta. A onda se setim mene od pre dve godine koja sam uz pomoć navigacije na mobilnom tražila Elektrotehnički fakultet i pomislim eh da sam imala jednu sebe tada da me lepo nauči gde je šta.
IZVOR:ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...