srijeda, 25. listopada 2017.

IŠAO SAM KOD DEVOJKE SA KOJOM SAM DVE GODINE U VEZI I ISPRED ULAZA U NJENU KUĆU (POŠTO JE DVORIŠTE BILO OTKLJUČANO) ČUJEM NJU KAKO SE SVAĐA SA …

22687736_10214836701051976_3165651953300017068_n

Išao sam kod devojke sa kojom sam dve godine u vezi i ispred ulaza u njenu kuću (pošto je dvorište bilo otključano) čujem nju kako se svađa sa njenima zbog mene. Njeni roditelji viču na nju kako ja dođem jedem i pijem njihovu hranu, kupam se trošim struju ujutru, neće oni da odgajaju tuđe dete! (nedeljno kod nje spavamo 1,2x a kod mene 2,3x) a ona me brani i svađa se sa njima. Ja se napravim lud, odaljim se od kuće pozovem je na mobilni da kažem da mi otključa kapiju na interfonu i uđem, a oni se sa mnom pozdrave kao da sam im najrođeniji rod, izljubi me njena mama, sa tatom malo popričam ”Oćeš popiješ nešto? Kako bilo danas na fakultetu..?” i slično. Tek tada sam shvatio koliko ustvari ne poznajemo nikog i da ni sami ne znamo koliko nam se ljudi lažno smeje i obraduje.
IZVOR:ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...