četvrtak, 19. listopada 2017.

MAJKA MI JE IMALA OPERACIJU…

1.

Majka mi je imala operaciju zloćudnog tumora par dana prije Nove Godine i za Novu sam bila sa njom u bolnici. Samo sam sjedila pored nje i držala je za ruku čitavo veče, i kada je došla ponoć, polako se ustala iz kreveta,
stala na prozor kada su vatrometi počeli i na komadić papira mi napisala “Živim i borim se zbog tebe, srećna ti Nova Godina ljubavi”. Mislim da je dio mene odumro tada,
ali isto tako nikada ljepšu Novu nisam dočekala. Obožavam tu ženu.

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...