srijeda, 18. listopada 2017.

“Da prave ljubavi postoje, uvjerio sam se kada sam svog sina odvojio od djevojke”



Da prave ljubavi postoje, uvjerio sam se kada sam svog sina odvojio od djevojke sa kojom je bio u vezi prije 5 godina, uvijek sam smatrao da nije za njega jer je siromašna i da ga ne voli. Tada nije
mogao da se viđa sa njom jer je bio maloljetan a mi živimo u Austriji. Prošlo je pet godina čuli smo da se udala. U roku od 9 mjeseci se rastala sa tim dečkom, a moj si ostavio vezu od 2 godine i sada su
ponovo zajedno. Nikad sebi neću oprostiti što sam sinu naneo toliku patnju, sada vidim da je on samo sa njom srećan i da je ona divna osoba.

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...