srijeda, 18. listopada 2017.

ISPOVEST: Otkad varam zenu (vec 8 meseci) brak nam je procvetao….



Otkad varam zenu (vec 8 meseci) brak nam je procvetao. Varam je sa devojkom koja radi kao konobarica u kaficu pored mog posla gde cesto pijem kafu. Nas odnos je samo s*ks. Nesto sto muskarci smatraju ”idealnim”. Dogovorimo se kad i gde (najcesce kod nje posto zivi sa cimerkom koja maltene nikad nije kuci), i to je to. Nikakve poruke, ili zivkanje van toga. Kako mi je to pomoglo? Posto se sa ovom vidim na 1h dnevno, jednom
u 2,3 dana ne moram da lazem mnogo, ili smisljam price. A olaksava mi se–ualnu tenziju kod kuce, sa zenom, sa kojom sam imao redje se*s zbog mojih a i njenih obaveza, samim tim umora, nervoze. Ja sam zadovoljen, i onda sa zenom se fokusiram na neke druge stvari, dok imamo seks samo kada ona oseti potrebu. Vuk sit ovce na broju.

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...