srijeda, 25. listopada 2017.

POSLE GODINA PROBAVANJA I DVA SPONTANA POBAČAJA, KONAČNO SAM TRUDNA. U TO IME MUŽ I JA ODEMO NA ODMOR DA TO PROSLAVIMO NA SVOJ …

1.

Posle godina probavanja i dva spontana pobačaja, konačno sam trudna. U to ime muž i ja odemo na odmor da to proslavimo na svoj način.
On se treće veče napije u baru ispred hotela i prevari me sa devojkom koja je sedila sa njim u društvu dok sam ja to sve posmatrala sa terase.
Onako olešen nije provalio da mogu da ga vidim. Nema goreg osećaja za ženu. Ponižena sam strašno
Izvor:http://trendistyle.info

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...