srijeda, 18. listopada 2017.

ISPOVIJEST DANA: KRENULA SAM DA IZAĐEM SA MOMKOM KOJEG SAM TEK UPOZUNALA, JAKO MI SE SVIDIO…



Krenula sam da izađem sa momkom kojeg sam tek upozunala, jako mi se svidio.Obukla sam haljunicu od prijateljice koja je pomalo “droljasta” i znala sam da ću mu se u njoj svidjeti.
Jedva sam stala u nju, ali su moji atributi dolazili do izražaja kad sam oblačila štikle na ulaznim vratima su se neočekivano pojavili.. Moji roditelji…
..otac je blijedo gledao i samo je rekao: šta ćeš obući gore ? a mama je dodala: a sine šta ćeš dole ?

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...