petak, 27. siječnja 2017.

LJUBAV ZA SVA VREMENA: Kada vidite šta je rekao svojoj supruzi na samrti, plakat ćete kao kiša!

fdsfdsf

Video ispod će vam pokazati vrstu ljubavi za sva vremena. 93-godišnja Laura je na samrti, dok je njen suprug Howard stoji nad njom, gledajući jedno drugo kao da su jedini na svijetu.

Bili su u braku 73 godine. I njihova ljubav je ista kao i prvog dana.
Howard provodi njene posljednje trenutke pjevajući joj pjesmu. Suze mu idu niz lice dok dok govori:
“Nikad nećeš znati koliko mi nedostaješ.
Nikad nećeš znati koliko mi je stalo.
I ako sam pokušao, još uvijek nisam mogao sakriti moju ljubav prema tebi.

Trebalo bi da znaš, rekao sam ti milion ili više puta… ”
Kada je prestao pjevati, ona se smije: “Zar nije sladak? Mora da me stvarno voli. ”
Na kraju pesme, on joj daje poljubac, govoreći: “Ti si moja”, a ona odgovara na isti način.
https://youtu.be/wWPOG_hxkTE

Izvor:http://www.pozivitno.info/

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...