nedjelja, 30. srpnja 2017.

ISPOVEST: Bila sam jedina djevojcica na kampu. Svi momci su me…



Jedne godine sam se nasla na kampu na kom sam jedina bila devojcica.Kamp je trajao 10 dana.Na putu do naseg smestaja u crnoj gori bila sam potpuno sama i nisam imala drustvo.Zato sto je to video prisao mi je jedan jako zgodan i lep decak,doduse 2 godinestariji,ali meni je bio sladak.Seo je pored mene i zapoceo razgovor, nakon toga pozvao me u wc-u da mi nesto pokaze, kada smo usli u wc rekao da sednem na solji, onda je izvadi onu stvar i rekao da pusim, krenula sam da pusim…nakon toga izasli smo iz wc i pricali smo neko vreme. Posle oko pola saata nesigurnog razgovora pozvao me je da dodjem kod njega i njegovih drugara u sobu u hotelu,kada stignemo.Vise puta smo se tako vidjali posle cega smo i stupili u vezu.Svi su saznali za nase odnose,ali nije mi bilo neugodno.Kada je dosao kraj kampa izdvojio ne je od guzva i rekao mi:”volim te….ali sam prestar.Zao mi je ali moracemo da zaboravimo na nase ljubavne odnose.”Poljubio me je u teme,okrenuo se i usao u autobus sa crvenim ocima..Od tada mi se nije javljao.Ja ga idalje jako volim iako znam da je stariji od mene.Ako citas ovo moja voljena osobo molim te prepoznaj me i javi mi se.Cekacu te……
komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...