četvrtak, 27. srpnja 2017.

ISPOVEST: Prebila me djevojka, sada vec bivsa djevojka…

ISPOVEST: Prebila me djevojka, sada vec bivsa djevojka…

Prebila me djevojka, sada vec bivsa djevojka…tacno sam se trebao braniti, jeste zensko ali neke zasluzuju da ih se udari…ja glupan sutio ukocio se i ona me udarala kao vrecu pred jaranicama jer je posumnjala da sam je prevario, a nisam je prevario sto je najgore 🙁
Nista mrze od ulaska u kupatilo sa namjerom da se brijem. Ajd da su to noge, pazuhi, bikina zona/ v zona, kod mene SVE. Od glave do pete, od koga pokupi takve gene u pm. Ali kad se obrijem i izadjem iz WCa kao da sam kopala eto tako budem umorna.Oni mogu kraj nas leci dlakavi k’o majmuni a mi smijemo imati samo kosu na glavi sto se tice dlaka.
komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...