subota, 29. srpnja 2017.

KADA ČUJEŠ… Đoša se sa Jelenom vidio par dana pred smrt, a ono što joj je rekao je STRAŠNO TUŽNO!

KADA ČUJEŠ... Đoša se sa Jelenom vidio par dana pred smrt, a ono što joj je rekao je STRAŠNO TUŽNO!

Glavna vijest svih medija u zemlji je bila iznenadna smrt glumca Bogoljuba Mitića Đoše. Danas je situacija prilično slična.  Niko i dalje ne vjeruje da vrhunskog komičara više nema, a njegovi prijatelji i kolege javno su se oprostili od njega.

Njegova partnerka i “ženče“ iz serije “Porodično blago“, Jelena Čvorović Paunović otkrila je da se sa Đošom vidjela samo deset dana pred njegovu smrt. Tada joj je u svom stilu i na šaljiv način rekao nešto od čega se može naježiti.

– Glumili smo zajedno u toj čuvenoj kultnoj seriji. Mnogo mi je žao što je preminuo, jer je bio mlad čovjek. Vidjeli smo se prije desetak dana i bio je veoma veseo. Ali ono što sam primijetila jeste da je bio mnogo ugojen i rekla sam mu: “Pobogu, Bogi šta radiš to sa sobom, smršaj malo“, a on mi na to kaže: “Kad čuješ eksploziju, to sam ja eksplodirao i riknuo“. On se nije čuvao, uživao je u životu što mi je drago. Pamtim ga po specifičnom šarmu, iako nije bio školovan glumac, imao je izvanredan talenat – rekla je glumica za “Blic“.

Ona se prisjetila i njihovog prvog susreta.

– Kada sam ga prvi put vidjela na čitajućoj probi na Košutnjaku, sve kolege i ja rekli smo da će steći veliku popularnost i uspjeh. Na snimanju smo provodili mnogo vremena zajedno, imali smo te neke naše komične scene. Smijali smo se i bili smo veoma radosni. Ta prva bračna noć je bila posebno specifična, bila je nezaborna. Kikotanje, smijanje, jedva smo se snimili, nije se znalo ko je blesaviji od nas – kaže Jelena i nastavlja:

– Nije se žalio da ima nekih zdravstvenih problema, uvijek se smijao, a ja mu kažem: “Šta radiš sa sobom?“ bio je toliko ugojen, sa ogromnim stomakom. Rekao mi je da uživa i da mu je jako lijepo. Ostaće zapamćen kao veoma specifičan i poseban umjetnik, a u “Porodičnom blagu“ je dobio fantastičnu šansu koju je odlično iskorsitio – zaključuje na kraju glumica.
(Srbija Danas)

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...