utorak, 25. srpnja 2017.

ISPOVEST: Spavala sam sa bratom od tetke..



Oduvijek sam bila glavna u društvu i nedavno sam u društvo ubacila brata od tetke. Odma su se “skontali on i moja najbolja drugarica. Svaki dan su bili sve bliži i bili su sve perverzniji. Nakon samo par dana su imali intimni odnos, razbijačina teška, barem kako mi je ona kasnije opisala. Zahvalila se i rekla da je moj brat baš obdaren i prilično izdržljiv iako je mlađi od nas godinu dana i ima samo 17. Sinoć smo imali neku zabavu kod mene u stanu, žestoko se ponapijali i kada smo krenuli da spavamo oni su bez imalo stida počeli da se skidaju i goli valjaju po krevetu. Gledala sam u čudu, jer zaista sam bila sa mnogo momaka, ali spolni organ tih dimenzija nikada nisam vidjela. Vidjeli su da ih gledam i pozvali su i mene u krevet kod njih. Pjana, a Bogami i željna sam bez razmišljanja prihvatila. Brat je stvarno mašina, da li zato što je bio popit i on, ali preko sat vremena je nas dvije naizmjenično zadovoljavao i ispunjavao nam svaku moguću želju. Bilo je lijepo i baš sam uživala, ali danas kada sam se otrijeznila nekako mi neugodno ipak je to brat od tetke, baš me stid same sebe. Ne znam da l bi po cijenu uživanja prihvatila da to ponovimo, trijezna, ali kada popijem ko zna, tada mozak baš i ne radi najtačnije… ono nije mi rođeni brat 🙂

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...