četvrtak, 27. srpnja 2017.

ISPOVEST: Oženjen sam i nabacuje mi se klinka od 17 godina, ona je ćerka ženine prijateljice inače top ribica…

ISPOVEST: Oženjen sam i nabacuje mi se klinka od 17 godina, ona je ćerka ženine prijateljice inače top ribica…

Oženjen sam i nabacuje mi se klinka od 17 godina, ona je ćerka ženine prijateljice inače top ribica. Kad dodjem sa zenom kod njene prijateljice njena draga ćerka me dočeka u belim boksericama i nepristojno sedi na dvosedu, ja musko ko musko ne mogu da ne gledam. Moja zena primetila da se nesto cudno desava u poslednje vreme izbegava da idemo kod nje, ali srecem se svaki dan sa tom malom po kaficima i uvek mi se javi. Ne znam, dvoumim se da li da prihvatim zbog godina ali mislim da ću ipak da je rascopam.
komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...