utorak, 25. srpnja 2017.

ISPOVEST: Spavala sam na spratu, nemam prag pa vidim ako neko stoji ispred mojih vrata na osnovu senke…



Spavala sam na spratu, nemam prag pa vidim ako neko stoji ispred mojih vrata na osnovu senke. U jednom momentu sam otvorila oci i ispred svojih vrata ugledala obrise senke. Pomislila sam da se moj brat vratio iz skole pa sam ga pozvala po imenu.

Senka se brzo pomerila i nestala, krenula sam da vidim ko je(mama i tata rade do cetiri) pretrazila sam celu kucu i dosla do vrata koja su bila zakljucana. Kljuc je bio u bravi, niko nije mogao da udje. Bila sam sama u kuci. Ili nisam, tu je negde bila senka

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...