četvrtak, 27. srpnja 2017.

ISPOVEST: Žali mi se drugarica na momka. Bili su u klubu, neki njegov drugar je uhvatio za gu*u …

ISPOVEST: Žali mi se drugarica na momka. Bili su u klubu, neki njegov drugar je uhvatio za gu*u …

Žali mi se drugarica na momka. Bili su u klubu, neki njegov drugar je uhvatio za gu*u dok su igrali, a kada se požalila momku samo je okrenuo glavu i rekao joj je da to nije njegov problem. Momka je verovatno upoznala u istom klubu. Mislim, šta si očekivala, sestro slatka, ne izlazi ti tamo elita i kulturan svet. Probaj naći momka na bazenu, u biblioteci, po preporuci… a ne u klubu punom polupijanih likova.
Zensko sam, imam 26 godina i u vezi sam 13 godina, danas nam je bila godisnjica. On mi je sada muz a prvi se** smo imali sa 14 godina. Smejte se koliko zelite, ja sam tad primala po deset puta na dan ali ja sam tada bila sigurna u nas, bila sam sigurna u nasu ljubav vise nego u bilo sta drugo. Zato sam vrlo svesno odlucila kada cemo voditi ljubav po prvi put. On mi je prvi i jedini partner.
komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...