nedjelja, 30. srpnja 2017.

ISPOVEST: Jedno vece sam se dogovorila sa sinom da on bude sasvim go u svojoj sobi i da dr*a…



Moj stan ima dugacku terasu sa spoljne strane koja spaja sobu mog sina sa dnevnom sobom. Jedno vece sam se dogovorila sa sinom da on bude sasvim go u svojoj sobi i da dr*a. Cerka i ja smo u tankim svilenim kucnim haljinama za to vreme gledale TV u dnevnoj. U jednom momentu ja sam izasla na terasu da se rashladim, bilo je toplo letnje vece. Prosetala sam par puta duz terase i vrativsi se u sobu rekla sam cerci: “Sreco hoces li mozda sada ti da spijuniras rodjenog brata posto se stalno zalis da on tebe spijunira?” Ona je na to sva ozarena rekla: “Joooj hocu, a gde?Odgovorila sam “Eno ga go, sam se mazi kod sebe u sobi. U ranijem dogovoru sa sinom vrata od terase su bila zatvorena na njegovoj sobi. Kada smo se polako dosunjale pred njegova vrata on je stajao go okrenut polu-profilno nama i polako celom sakom navlacio svoju veliku kurc**u. Iskreno ja sam istog momenta ovlazila. Zbog situacije da zajedno sa rodjenom cerkom gledam sasvim golog rodjenog sina kako d**a! Cerka kad mu je videla kur**nu je rekla: “Auuu… koliki mu je! Nisi preterala…” Rekla sam: Cuti sad i gledaj! Posle 1-2 minuta, kad sam primetila da se pali, ja sam joj stavila ruku na butinu I počela je maziti baš onako kako je pričala da je to radila sa prijateljicom. Samo me pogledala I nije se bunila. Pitala sam je: “Jesi li se uzbudila, a? Vidi kakav komad ima naš Aleksandar… Mora da čini čuda sa njime…” Cutala je i gledala. Desnu ruku sam spustila sebi medju noge pocela da draskam svoju nabu**elu klicu. Pocela sam drugom rukom da je mazim ćerku Ninu po unutrasnjoj strani butine i sve bliće njenoj pi**i. Opet se nije bunila. Čak je malo raširila noge da je lakše dohvatim za Venerin brežuljak. Shvatila sam da mi je ćerka vrlo razuzdana i daje već i sama razmišljala i maštala o ovome. “Cerko moja rodjena… reci mami slobodno, evo ja sam sva ov*azila. Bi li ga volela pro*ati, jesi se na**lila?” Pogledala me je i rekla: Joj mama jesam i to jako. Tako bih se poje**la.” “Sreco mamina, i mama bi, hajde da
povalimo tvog rodjenog brata. Nema veze što ti je brat, a meni sin. Vidiš kakav ku**c ima…!” Rekavsi to spustila sam ruku na njenu obrijanu pic**cu koja je tekla u potocima i pocela da je mazim. Ona se stresla, gurnula svoju ruku meni medju noge, sklonila moju ruku i zavukla mi odmah dva prsta u p**ku. “Hajde, a kako da to izvedemo? Hoće li on htjeti? rece. Ja sam za to vreme bila skoro pred svr**vanjem. Rekoh jo uzdišući: “Samo, udjimo odmah sasvim gole kod njega. Uhvatićemo ga dok dr*a i neće imati kud… A I zašto bi odbioda te poj**e…. Mmmmm kako si sva vla*na I poje*ljiva ćerko moja…. Mmmmmm mama će I tebe svašta da nauči…” “Vazi mama, ajmo! To je skoro uzviknula. Zbacivsi sa sebe baden- mantile skoro smo otrcale okolo do vrata njegove sobe. Ja sam usla prva. Videvsi me sin je nastavio polako da dr*a, ali videvsi goli, obrij*ni pi**c svoje rodjene sestre poceo je da ga dr*a kao lud. “Kako ste obe je**zovne… baš neka ste došle” i nastavio brzo da dr*a. Cerka je bila previše na*aljena da bi primetila da je sve namešteno i da Aco nije nimalo iznenadjen I brzo je prosla pored mene, klekla ispred brata uhvatila ga za kur*inu i bez reči strpala usta. Kao da nije htela da mu da priliku da nas odbije.
A pouzdala se u to da joj je felacio jača strana. I bila je u pravu. Ćerka je pu*ila ku*ac bolje od svih starleta u po*nićima koje smo gledali. Prisla sam i rekla: “Deco, na krevet, krevet je za te stvari. Sine, lezi na ledja. Namestili su se u pozu 69. Sela sam u fotelju raskrečila noge prebacivsi ih preko naslona za ruke. Gledala sam kako mi se rodjena cerka bori sa ku**inom svog rodjenog brata. Izluđivao me taj prizor pa sam trljala pi*ku kao luda. Sin nije dugo izdrzao i poceo je da joj puni usta spe*mom. Njegova sestra je u dva-tri gutljaja sve progutala ne izvadivši ku*ac iz usta I nastavila da ga zabija u svoje grlo. Aleksandru se uopšte ku*ac nij spuštao. Mogao je da opali 5-6 partija zaredom I znala sam da nam sledi ludi s*x. Posle minut cerka ga je opkoracila, uhvatila za ku*ac i pocela da se nabija na bratovljevu batinu. Do tada nije progovorila ni reč, a tada je zavapila: “Oooooooh…. Kakva ku**ina…. Hval ti braco…. Spasio si me… oh… ajde karaj
seku…” a Aco se sve jače propinjao I odozdo zabijao u nju. “Tooooo sestro….. divno se je*eš….. niko nema ovakvu seku…mmmmmm kakav divan pi**ć….. tako seko, sedi mi do jaja….” Gledajuci to ja sam pocela da svrs**am, sva sam se tresla od org**ama. Cerka je skoro vristala nabijajuci se na ku*ac. Ne dugo iza i ona je pocela da svr*ava. Svrs**ala je nabijajuci se rodjenom bratu na ku*cinu i gledajuci raskrecenu rodjenu mamu kako trlja svoju dlakavu pi*-ku i svr*ava. Nije mogla dugo da izdrzi (ipak on ima komadinu). Posle petnaestak minuta stropostala se pored burazera. Ja sam se tada popela na krevet i na*uzila. I ja sam želela svoj deo. Sin me je dohvatio za kukove i zabio mi ga iz prve do ja*a. Deljao me je kao da nikad u zivotu nije je*ao. Cerka je gledala i ponavljala: “Joj kako je dobro, joj kako je dobro,…” mazivsi svoj pi*ic. Ni ovo nije dugo potrajalo. Posle desetak minuta sin je poceo da mi puni picokaru spe*mom. Ali nije prestajao da mi ga gura sve dok nije čuo moj poznati orgazmički urlik: “to, to, to…. Jaoooooj…. Zabij mi ga do grla… napuni me ko papriku…. Uf…. Mali kako je*eš…. Aaaaaaahhhhh…. ! I bio je to kraj. Svo troje smo ležali jedno preko drugog opuštajući se.
Čekala sam ćerkinu reakciju I nakon par minuta je pitala: “Ćerko…. Je li ti žao što se ovo dogodilo….?” Ćutala je neko vrijeme, a zatim nas oboje pogledala. “Shvatila sam… vi se već neko vreme je*ete, a sad ste I mene navukli, a !? E, ljuta sam da znate…. Ljuta sam što me odmah niste zvali u krevet. Vidi što nam je bilo dobro. Nikad ovakav s*x nisam imala. Braco, gu*iš majstorski…. A ti si mama… prava ženska… baš kakve ja volim povaliti.” Na te njene reči odmah sam ovla*ila, a sin se radovao što je sa sestrom sve dobro prošlo. “Sad mogu da je*em dve zgodne ženske u kući pa tek onda one vani…” likovao je. I tako je kod nas već dve-tri godine. Oboje imaju svoje stalne veze i se*aju se sa patnerima. I ja imam povremene “prijatelje”, ali su nam najdraže naše orgije. Po stanu vrlo često idemo sasvim g*li. Sinu kada se digne, poje*e onu koja mu se prva namesti. Cesto se je*emo sve troje zajedno…
ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...