utorak, 25. srpnja 2017.

ISPOVEST: Gade mi se moji roditelji, se*saju se pred nama..



Moji roditelji me jako nerviraju. Ne znam kako će ovo zvučati ali mi se gade kada su se ljubili mi smo bili u istoj sobi i oni su otisli u sobu pored i mislili da ja spavam a sve sam čula kada je mama rekla da svrši po njenom stomaku i gadili su mi se. Ljuta sam na tatu zato što je oprostio mami što ga je varala i sve nas lagala i šta mu je sve ona rekla i molio ju je da se vrati ona se vraćala kod svog dečka i nije obraćala pažnju na nas ja 5/6 meseci kao da nisam imala mamu. A ona se najverovatnije vratila kod nas samo zbog para. Pošto vidim na instagramu šta lajkuje sve neke tužne citate o izgubljenoj i zabranjenoj ljubavi. I kada sam prolazila jednom pored nje je kucala nekome poruku i odma ugasila i vidim da opet nešto petlja i znam kako će se završiti. Majka mi je volim je ali nek se opameti i bude opet ona stara normalna mama.
komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...