nedjelja, 30. srpnja 2017.

ISPOVEST: Sa dečkom sam 5 meseci u vezi. Nevina sam i mislim da je on taj pravi…



Sa dečkom sam 5 meseci u vezi. Nevina sam i mislim da je on taj pravi, veoma mi je privlačan i želim da postanemo intimniji ali svaki put kada smo sami i mazimo se i krenemo da se skidamo ja zablokiram. Donekle mislim da je to jer se ne smatram privlačnom, a donekle da možda pravim grešku. Mnogo ga volim i znam da bi i on hteo nešto više i pitam se da li je ta nevinost toliko sveta.
Stajala sam sa strane i posmatrala ih kako izlaze iz crkve.Rekao joj je da.Srce mi se slomilo nekad sam zamisljala da cu biti ja ta koja ce nositi tu vjencanicu i sa ponosm govoriti svima da sam njegova.Progutala sam knedlu u grlu i gledala ih kako odlaze na slavlje.Moja ljubav je bila iskrena,njegova nije…bio je sa mnom iz neke osvete.Njegova porodica mrzi moju…i eto uspjeli su..ja sam ostala slomljena i sama,on je otisao srecan jer je uspeo da povredi mene.Ljubav ipak nije pobedila mrznju.
komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...