nedjelja, 30. srpnja 2017.

ISPOVEST: Sek**alni poremećaj ima očigledno. Stavila sam kako je hteo elektrošokove iz sexšopa …



Sek**alni poremećaj ima očigledno. Stavila sam kako je hteo elektrošokove iz sexšopa njemu na jaja. Oči su mu bile potpuno bele, zenice nestale, rekao je je*o te kako je dobro. Kad je tražio da mu se poserem na čelo, ostavila sam ga. Od čega je taj poremećaj? Ja njega jako volim, ali me to jako plaši. Baš mi fali. Od čega li je to skrenuo, ne javlja mi se više. Rekao mi je da se čudno oseća dok smo bili zajedno, da mu nesto nevidljivo i zlokobno skače po mozgu, nisam mu verovala i evo. Da li se vredi boriti, ja ga volim i treba mi, šta da radim?
komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...