srijeda, 22. ožujka 2017.

DJEVOJKA OTKRIVA: Kako na posve prirodan i zdrav način skinuti 55 kile u samo 9 mjeseci!

578df608-58c4-469f-9cc2-15cf0a0a0a6c-smrsala-690x480


Kada je došla do 120 kilograma, Writer  Kate je odlučila smršaviti i posve prirodno u 9 mjeseci skinula je 55 kilograma.
Njen doručak sastojao se od  čokolade i energetskog pića, cijeli dan jela je čips i ostalu nezdravu hranu, a večerala bi dvaput – jednom u McDonaldsu, drugi put kod kuće. Sa nezdravim stilom života ova 25-godišnja počela je nakon što je upoznala sadašnjeg zaručnika Jones Nicka.
Kada sam upoznala Nicka imala sam oko 80 kilograma i bila sam malo punija. No on me volio kakva jesam i brzo sam se opustila. Većinu večeri bi jeli hranu iz dostave i prije nego što sam shvatila, težina mi je skočila.
Njeno prikupljanje kilograma mu nije smetalo sve dok težina nije počela štetiti njenom zdravlju. Radila je u trgovini i cijeli dan bila na nogama. Noge su joj oticale i toliko boljele da na kraju dana nije mogla ni voziti.

Do 21. godine imala sam 120 kg. Bila sam toliko pretila da mi je bilo teško stajati na poslu. Tada sam shvatila da imam problem visoka 170 cm.
Nakon što je masnu hranu zamijenila povrćem i krtim mesom te počela svakodnevno raditi žestoke vježbe, počela je drastično mijenjati svoj izgled.
Posije devet mjeseci, smršala sam na 65 kg. Nikad u životu nisam bila lakša i osjećala sam se sjajno. Što je najbolje, od silnog vježbanja tijelo mi je bilo čvrsto i dodaje da ne bi uspjela bez podrške zaručnika. Svojski se potrudio kako bi našao zdrave obroke iako on nije morao paziti što jede.
Danas vježba dva sata svaki dan a nedavno je dobila i licencu za osobnog trenera. Inspiracija je mnogima i na društvenim mrežama ju prati 43 hiljada ljudi.
Ljudi vide moje “prije i poslije” fotografije i prvo što pomisle je kako sam prošla operaciju. Ali nisam. Imam sreće što sam mlada pa se tijelo vratilo, ali mnogo sam sati znojila u teretani.
Izvor:http://www.pozivitno.info/

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...