srijeda, 28. rujna 2016.

Morate ovo znati : Narod koji ima metodu protiv opake bolesti



Untitled

Profesorici DŽejn Plant je dijagnosticiran rak dojke u 42 godini života
Kada su joj uspostavili dijagnozu, pomislila je da joj je karijera gotova i da će joj se život okončati, u svakom smislu. Međutim, odlučila je da se bori. Rak joj se vraćao 4 puta prije nego što ga se otarasila u potpunosti.
Ono što joj je pomnoglo da se rješi ove grozne bolesti je potpuna promjena ishrane i načina života. Kada je saznala za bolest prvi put, njen muž je radio u Kini. Počeo je da radi na istraživanju o raku i došao do zaključka da veoma mali broj ljudi boluje od njega u Kini. Tokom istrage otkrio je je da oni imaju poseban način ishrane.

Kinezi svoju ishranu baziraju isključivo na hrani koja ima veoma mali broj masnoće, a koja je bogata vlaknima, koja su jako bitna u borbi protiv raka dojke. Takođe, oni ne jedu mnogo mliječnih proizvoda. Zaključio je da je to srž problema. Džejn je rekla da je, prije nego što joj je dijagnostikovan rak, jela dosta mliječnih proizvoda.
Evo nešto iz njene priče:
Moji prijatelji i kolege iz Kine slali su mi različite biljne prozivode.
Zaista mi je bilo neverovatno da neki od proizvoda mogu da mi pomognu, ili izliječe od raka.
Ali stalno sam se pitala: Zašto žene u Kini nemaju rak dojke? pa sam malo oko toga istraživala
Dugo smo istraživali, kada je neko od nas doneo zaključak:” Da kinezi zapravo ne jedu mliječne proizvode!”
Zaista smo bili šokirani tim otkrićem, ali smo jednako bili veoma uzbuđeni. Kockice su počele da se slažu. Počela sam razmišljati o mojim bliskim prijateljima Kinezima, koji su uvijek vjerovali da je mlijeko samo za bebe.
Nisam mogla da se sjetim nikoga iz Kine ko koristi mliječne proizvode kako bi nahranili svoje bebe. Kinezi su se uvijek čudili našem pretjeranom zanimanju za mlijeko i mliječne proizvode.
Došli smo do okrića da je mlijeko glavni uzrok svih alergija.
Konzumirala sam dosta mliječnih proizvoda; jogurt, obrano mlijeko, i nemasni sir, a to je bio moj glavni izvor proteina.
Tokom hemoterapije koju sam dobila za peti put kada mi se vratio rak, morala sam konzumirati i organski jogurt kako bi mi pomogao varenje i podržao razvoj dobrih bakterija u crevima. Ipak,sam otkrila da je 1989. godine, jogurt povezan sa rakom jajnika. Dr Daniel Krejmer sa Harvarda pregledao je na stotine žena sa rakom jajnika i osmislio svoju ishranu.
Zbog toga sam morala odustati od mliječnih proizvoda , uključujući mlijeko, jogurt, maslac,
Otkrila sam da su brojni proizvodi koje svakodnevno konzumiramo, kao kolače, keks, supa iz kesice, soje, maslina i suncokretovog ulja, margarina, prepuni mlečnih proizvoda u raznim oblicima.Kada sam predložila doktoru ovu dijetu, za samo nekoliko dana, moja kvrga se smanjila!

Nakon šest sedmica bez mliječnih proizvoda primjetila sam da je kvrga potpuno nestala
Vjerujem da je moje otkriće pomoglo da izliječim rak dojke. Možda vam je teško da povjerujete da takva prirodna supstanca kao mlijeko može dovesti do takvih zdravstvenih problema, ali ne zaboravite da sam živi dokaz za to.
Pogledajte moju priču u videu:
https://youtu.be/dFnoiDDibOw
Izvor:http://www.narodnilijekovi.info

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...