ponedjeljak, 30. svibnja 2016.

Mrkvin kolač


Mrkvin kolač

Sastojci
3 jaja
15 žlica šećera
1 dl ulja
1 jogurt
1 vanilin šećer
20 žlica glatkog brašna
1 prašak za pecivo
1 žličica cimeta
30 dkg ribane mrkve
par žlica uljaPriprema
1.
Recept prepisujem s njezinog papirića:
Pomiješaj jaja, šećer, ulje, jogurt i vanilin šećer.
U drugoj posudu pomiješaj suhe sastojke: brašno, prašak za pecivo i cimet.
Postepeno uz miješanje sjedini smjese, dodaj naribanu mrkvu i još par žlica ulja.
2.
Peci 30 minuta na 220 °C i ostavi da se ohladi.
3.
Napomena: ja sam kolač pekla na 180°C jer je moja pećnica jaka i isto mi je bilo dovoljno oko 30-tak minuta. Prethodno sam je zagrijala, a pleh sam normalno namastila i posula malo krušnim mrvicama (možete i brašnom).
Posluživanje
Na stranicama Coolke ima jako puno recepata s mrkvom, svi su vrlo slični, malo sam prošvrljala i pogledala i nisam našla baš ovakav pa ga zato i stavljam. Zaista je jako brz, a predobar.
S nama na kavi je bio i tata koji taj put nije želio probati kolač jer tko je vidio jesti mrkvu u kolaču. Al kada sam ga ja napravila jučer, nakon uvjeravanja da je kolač predobar, kušao je i nitko ga nije mogao zaustaviti … pojeo mi je pola pleha ;-D !!!!

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...