utorak, 19. rujna 2017.

Navukao me je na tanak led i baš me je povrijedio’



Upoznala sam jednog dečka preko Facebooka i nakon pijane večeri smo se seksali, ali on mi se od tada uopće ne javlja. “On je prijatelj mog prijatelja na Fejsu i svidio mi se na profilnoj fotografiji pa sam mu poslala poruku s pitanjem gdje je nabavio tu super košulju”. Razmjenjivali smo poruke nekoliko sedmica, a onda je on predložio da se vidimo. Čak je spominjao i vezu. Došao je i taj dan i osjećala sam se vrlo uzbuđeno pa sam se obukla seksi samo za njega. Ja imam 20 a on 21 godinu. Izašli smo na piće, a zatim smo otišli u šetnju pored rijeke. Bilo je baš romantično. Poslije toga se nismo čuli nekoliko dana, a onda sam naletjela na njega u jednom klubu. Častio me pićem, a onda smo se poljubili. Obzirom na to da sam popila malo više, ponudio je odvesti me kući, a to se završilo tako što smo se seksali u autu. Sljedećeg dana me je bilo stid zbog toga, a osjećam se još gore zbog toga što me ne želi više ikada vidjeti. Čak me je izbrisao s Facebooka. Navukao me je na tanak led i baš me je povrijedio. Ne znam čime sam to zaslužila.”
izvor : ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...