srijeda, 20. rujna 2017.

VIC DANA: Susret starog i mladog petla



Imao jedan iskusni farmer farmu kokošaka i samo jednog, već ostarelog petla.
Kupi on novog petla i pusti ga u kokošinjac.
Naravno, najzanimljiviji je bio susret starog i novog petla. Pridje stari petao mladjem i kaže mu:
– E, ‘ajde da se dogovorimo. Jeste da si nov, al’ evo, pola koka tebi, pola meni?!
– Ma hajde, matori, pali! Tvoje vreme je prošlo, sve koke su moje!
– Dobro, mlad si, uzmi sve, al’ ostavi mi bar dve koke, one najstarije…!
– Ma, čuješ li šta ti kažem, matori? Briši. Ne dam ti nijednu jedinu!
– Dobro, daj da se nekako dogovorimo…
Evo, na primer da se trkamo do onog plota, pa ako ti stigneš prvi, tebi sve koke, a ako ja stignem prvi, meni pripadaju dve najstarije.
– Ha,ha, blesav si. Nemaš šansi, al’ ‘ajde!
– Ej, al’ da mi daš 5 metara fore, ipak sam ja star…
– Dobro, eto ti i tih 5 metara, al’ opet nemaš šansi!
I krenuli oni da trče, stari petao prvi, a za njim onaj novi…
Sve to posmatra farmer, pa iznenada uleti u kuću, zgrabi pušku i ubi onog mladog petla i psuje:
– Nanu mu je*em, treći peder ove nedelje!
izvor:kutakNet.com

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...