četvrtak, 21. rujna 2017.

VIC: Otišla mlada seljanka po prvi put u grad i to Beograd…

Image result for VIC: Otišla mlada seljanka po prvi put u grad i to Beograd…

Otišla mlada seljanka po prvi put u grad i to Beograd, gde je imala neke rođake. Vratila se posle 10 dana puna utisaka.Skupile se ostale mlade seljanke da im priča šta je to sve videla tamo…
Znate , tamo u Beogradu sam videla muškarca kako ljubi muškarca ….
oooo božeeeeeeee – ostale će u glas….
To se tamo zove homoseksualci !
No isto sam tako videla i žene koje ljube žene….
Iiiiiijuuuuuuuuu – ostale će u glas….
Da daaaaa ,
pravi se ova važna….i to se zove lezbejke.
E ali ima tamo i muškaraca koji ljube ženu između nogu….
Maaaaa šta veliš – iskolačiše oči ove ….
Tajac…..
Tek će jedna nestrpljivo , a kako se to zove ?????
Paaaa kako da vam kažem , kada sam došla do vazduha , ja sam to nazvala savršenstvo


komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...