četvrtak, 21. rujna 2017.

VIC – Igrali cigančici nogomet u školi za vreme odmora. Dolazi mala cigancica kod svoje kuce i mati je pita...

Image result for VIC – Igrali cigančici nogomet u školi za vrijeme odmora. Dolazi mala cigancica kod svoje kuce i mati je pita...

Igrali cigančici nogomet u školi za vreme odmora. Dolazi mala cigancica kod svoje kuce i mati je pita šta su radili ovih dana u školi. Ćerkica joj kaže:
Znaš mamo, Elvis je spucao loptu na drvetu postavio mi lopovsku i on me pitao da mu je skinem odozgo. I ja se popela i
skinula loptu.
Juče opet Elvisu ostala lopta na drvetu i on mene opet zamoli da se popnem i skinem je. I ja se popnem. A danas…
Pa, crna ćerko, poče da

viče Ci*anka, zar ti ne shvataš da je on samo hteo da ti vidi ga*ice?!
Pa znam, odgovori ćerka, zato sam odlučila da ga danas zeznem, pa sam pre nego što sam se popela na drvo skinula gaćice.

(komicnistatusi.rs)

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...