četvrtak, 21. rujna 2017.

“Ne znam šta se dešava samnom, da li sam upao u neku deperesiju ili sam ja stvoren sa uvijek želim nešto bolje i više.”



Ne znam šta se dešava samnom, da li sam upao u neku deperesiju ili sam ja stvoren sa uvijek želim nešto bolje i više. Svoj fakultet sam završio u roku, trenutno ne radim posao u struci, al zarađujem 5 puta više nego moj ćale koji radi sa faxom u struci.
Samosalno sam kupio stan i svoj automobil. Imam dugu vezu sa svojom djevojkom, a li i dalje smatra da nisam dovoljno dobar i da mogu bolje. Nekako mislim da su drugo od mene uspješniji i bolji od mene. A onda kada razmislim postigao sam sve ono što momci u mojim godinama sanjaju.
izvor : pozitivno.info

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...