četvrtak, 21. rujna 2017.

“Ona je bila mlada studentkinja…”



Ona je bila mlada studentkinja, a ja sam tada bio doktor, ne znam ni kako smo došli u tu situaciju da imamo nešto. Ja sam od nje bio stariji 15 godina već sam se trebao oženiti ali sam se u nju ludo zaljubio. Bila je željna svega, izlazaka, provoda, druženja, a ja sam bio željan nje. Niko me nije izluđivao više od nje bila je
tako buntovna ali osjećaj je bio baš predivan, kada zaspi pored mene onako nježna samo bih je još više volio. Ni sekundu nisam žalio samo da budem s njom…. Nismo bili jedno za drugo, rekla mi je to danas kada je dovela prelijepu kćerkicu na pregled. Meni i dan danas oči sjaje kada je vidim i srce mi lupa, nisam
je prebolio, nisam je zaboravio, nisam se oženio. Zavidim njenom mužu i dan danas je volim..
izvor : pozitivno.info

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...