četvrtak, 21. rujna 2017.

“Radi toga sam pala u depresiju jer su mi zubi jako bitni.”



Sa svojim dečkom sam već godinu dana i znam da stvarno rijetko pere svoje zube, možda jednom dnevno. Ali nikada nije imao loš zadah, svi su mu zubi zdravi i biserno bijeli. Dok ja svoje perem tri puta dnevno i opet se kvare kao na traci, imam jako loš zadah i nikako ne mogu da se rješim toga. Radi toga sam pala u depresiju jer su mi zubi jako bitni. Dok moji roditelji nemaju takvih problema. Ne znam da li je do genetike ili je do mene, ali bojim se da ću uskoro morati sve da vadim, a tek mi je 25.
izvor : pozitivno.info

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...