četvrtak, 21. rujna 2017.

VIC – Jedna stara časna sestra je godinama kupala sveštenika, i jednoga se dana osećala loše, pa je...

Image result for VIC – Jedna stara časna sestra je godinama kupala sveštenika, i jednoga se dana osećala loše, pa je...

Jedna stara časna sestra je godinama kupala sveštenika, i jednoga se dana osećala loše, pa je uputila sasvim mladu sestru u celi ritual kupanja: koliko da ugreje vodu, koji šampon da koristi i slično. Na kraju je naglasila da nipošto ne sme gledati sveštenikove intimne delove tela, a ukoliko ih vidi, da ga posluša u svemu što joj on kaže. I tako, mlada sestra je okupala svešenika i stara je htela čuti kako je bilo.
Jao, sestro, moram vam reći, spašena sam i idem u raj! – oduševljeno je počela mlada sestra. – Najpre sam kupala svešenika u kadi punoj pene, kad me on uhvatio za ruku, odveo je do nečeg tvrdog i rekao mi da je to ključ za raj i ukoliko paše u moju bravu, sigurno ću otići direktno u raj kad umrem.

Stvarno je to rekao? – začudila se starija sestra.Da! Onda je tražio da isproba moju bravu. Stavio je ključ raja u nju, u početku je jako bolelo, ali on mi je rekao da je put do večnog blaženstva mukotrpan i da moram biti hrabra i strpljiva, jer ću na kraju osetiti neopisivu sreću. I, tako je i bilo. – završila je mlada časna sestra svoju priču, sva (odu)ševljena. Stara sestra joj ljutito odgovori: Prokletnik! A meni je rekao da je to Gabrijelova truba i ja već četrdeset godina marljivo pušem u nju!!

(komicnistatusi.rs)

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...