četvrtak, 21. rujna 2017.

“Razlog je jer je prvi put stavila sliku sa svojim dečkom na fejs gdje se jedu sa jezikom.”



U zadnja dva dana sam zakrvio sa svojom sestrom, nikada veće svađe nismo imali. Razlog je jer je prvi put stavila sliku sa svojim dečkom na fejs gdje se jedu sa jezikom. To kada sam vidio nije mi bilo dobro i pokušao sam joj objasniti da to nije uredu. A onda juče kada je došla snjim kod nas kući, sjedili su na kauču i kao da nas nema krenuli da se ljube i da ne vade jezik. Užasno je bilo pred roditeljima to raditi i evo sada ne pričamo. A srce mi se kida jer je još mlada i misli da je najpametnija na svijetu.
Roditelji isto ne znaju šta da rade snjom i kako da joj objasne neke granice.
izvor : pozitivno.info

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...