srijeda, 30. studenoga 2016.

Zvali su ga “Veliki Debeli”, a sada izgleda FANTASTIČNO! Rekli su mu da će umrijeti ako ne izgubi na težini, ali je izgubio 130 kilograma!

big

“Prijatelji su me zvali “Veliki Debeli “, ali u školi su me stalno zadirkivali. Mislio sam da sam savršen, ali sam bio previše debeo “, rekao je Richard.

Richard Branscun prije svoje fizičke transformacije je imao 206 kilograma, a on bi vjerojatno ostao isti, da mu doktor nije rekao da će biti mrtav do dobi od 21, ako ne riješi problem s težinom.
Imao je samo 14 godina kada su mu doktori objasnili da bi ga njegova težina mogla koštati života.
Onda je odlučio da uradi ono što doktori kažu i učinio sve što je potrebno da izgubi težinu.
Otišao je do nutricioniste i zamolio ga da mu pomogne. Bio je spreman učiniti sve moguće da izgubi na težini.

Pratio je savjete nutricioniste i izgubio oko 130 kilograma težine, a danas izgleda gotovo neprepoznatljivo.
richard
Izvor:http://www.narodnilijekovi.info

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...