srijeda, 7. lipnja 2017.

ISPOVEST: Ljubomorna sam na sestru jer se nikada u zivotu ni za sta nije potrudila. A eto samo se udala za 20 godine starijeg od sebe samo zato sto ima para, što vozi dobar auto



Ljubomorna sam na sestru jer se nikada u zivotu ni za sta nije potrudila. A eto samo se udala za 20 godine starijeg od sebe samo zato sto ima para, što vozi dobar auto.


Sada je trudna i digla je nos kao da je jedina trudnica na svetu. Ja sam neudata i često kad se vidamo nabija mi na nos kako sam nesposobna da nadjem zivotnog saputnika.
Onda sam odlučila da svojoj sestri nabijem nož u leđa.
Otvorila sam lažni nalog na Fb i pisala njenom suprugu u početku se dvoumio, pretvarao, onda sam skontala da zbog sestrinog prisustva ne sme da odgovara na poruke. Posle par sati uzvraćao bezobrazne poruke, pisao da želi da se druži sa mnom… to je bilo dovoljno da uramim kao poster da joj spustim gard.
Tesko mi je i ne znam kako da se izborim jer sam tek 2. God na faxu i zaista se mucim oko ucenja i posla. Iscrpljena sam i fizicki i psihicki sestra me kritikuje zbog lepše polovine…


http://kolacipovasemukusu.blogspot.ba

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...