ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

ISPOVEST: Zet me je napao i udario bez razloga, samo zato što je poremećeni lik…




Zet me je napao i udario bez razloga, samo zato što je poremećeni lik.. Sestra kaže to se nije desilo jer nije videla. Zvala sam mu policiju, što je i normalno a sada cela porodica neće da priča sa mnom, okreću glavu od mene u gradu jer kako sam ja to pobogu mogla zvati policiju njemu jer je on mene udario?!?!!!??

Moram da vam se ispricam,da dusu olaksam. Zivim i radim u Nemackoj ,sama sa suprugom,oboje imamo 24 godine. Mnogo se kajem za stupanje u brak.Cesto imam probleme i rasprave sa suprugom. Nekad je drzak,svasta mi kaze. S dr strane,posao mu propada. Ja sama radim,plata je samo za troskove i ostane 100€ Vise ne znam sta da radim. Sva ta napetost,oko svega. Ako nisam blaga i cutim,i trpim. Onda on,galami na mene,vreda me. U tim trenutcima,mi kaze svasta. Gurnuo me je par puta,zadnji sam se udarila. Bilo je svega tu. Ja cutim,ne smijem nikom da kazem. Jer bi me okolina u BiH osudjivala,i ogovarali mene,i moje roditelje. Ne bih to mogla podnijet,a ni ovako vise ne mogu. Psihicki sam totalno lose,zdravstveno ide prema losem. Svi dobro razmislite prije stupanja u brak. Nemojte se zaletit,volimo se i to je to. Razmislite prije mego bilo sta uradite. Ne znam,sta da radim,ljudi dragi ! Ako bi nastavio,s takvim ponasanjem i da me ponovo gurne Mislim da ce biti kraj Ne znam kako cu rec roditeljima.

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...