nedjelja, 25. lipnja 2017.

Uncategorized VIC: Ružno ime

VIC: Ružno ime



Zabavljali se devojka momak i ona ga pita kako se zove
” A bolje ne… Ružno mi je ime. Kad te oženim, reći ću ti kako se zovem.
Oženi on nju i ona ga pita:
” E, sad sam tvoja i reci mi kako se zoveš.”
” Ma znam da ćeš mi se smejati, ali reći ću ti”
” Reci svejedno, ja tebe volim, svejedno je kako se zoveš.”
” Zovem se Šupak.”
..

I tako jednog dana krenu oni kod njenih roditelja koji nisu znali kako im se zove zet. Sedeli oni jedno vreme, a devojki muž namigne da je vreme da krenu kući. Počne se ona spremati, a njena mama kaže:
“Sedi ćeri, pa skoro ste došli! Sedite još malo.”
A ćerka joj odgovori:
“Ma sedela bih ja još, ali me zove šupak.”
A mama se zbuni pa kaže.
” Pa ćeri, ako te zove šupak, onda idi, požuri!”
komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...