ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

VIC: Gradski momak želeo oženiti devojku sa sela…

VIC: Gradski momak želeo oženiti devojku sa sela…


Gradski momak želeo oženiti devojku sa sela. Ona kaže da on mora pitati njenog oca za njezinu ruku. Dakle, on ide na njihovo imanje pitati oca….
Želim da oženim vašu kćer…
Pa, moj dečko … moraćeš dokazati da si čovek dostojan moje kćeri…
Učiniću sve za moju ljubav, kaže mladić.
Vidiš li onu kravu na pašnjaku?
Vidim!
Idi i kresni je ….
Malo zbunjen mladić kaže: OK,

učiniću šta bilo za moju ljubav…
Kada se vratio posle obavljenog posla čekao ga je novi zadatak…Isto je morao da uradi sa kozom… Vratio se i na pitanje: Da li sada mogu da oženim vašu kćer, dobio odgovor, Ne još!!!
Još jedna stvar Pogledaj tu svinju u svinjcu ,i nju obradi…
Otac je sa oduševljenjem gledao mladića, koji je sve to radio za ljubav … i divio mu se ….
Dakle, otac je konačno dočekao mladića: Sada možeš uzeti moju kćer za ženu,..
Mladić ga pogleda i reče : Ma stari zaebi kćer , koliko tražiš za ovu svinju ?!
komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...