srijeda, 28. lipnja 2017.

ISPOVEST: Naša kćerka mezimica, jedinica, me totalno razočarala…



Naša kćerka mezimica, jedinica, me totalno razočarala. Ima samo 17 godina i juče mi je došla sva uplakana i uplašene jer joj kasni menstruacija. Mislila sam da je neki manji problem, a onda mi je prošaputala da misli da je trudna. Nemate pojma kako sam se tada osjećala, a i sada nije bolje… Vodila sam je odma danas kod ginekologa i potvrdio je da je trudna. Muž ako sazna ubiti će i nju i mene jer je nisam vaspitala, zbog toga sam prinuđena da moju mezimicu odvedem na abortus. Nemam drugo rješenje, svjesna sam rizika koji će da pretrpi i šta sve može da joj se desi, pogotovo jer je izuzetno mlada, ali ukuliko se trudnoća ne prekine biti će mnogo gore. Samo molim boga da sve prođe kako treba, inače… ne mogu ni da zamislim šta nas čeka.

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...