nedjelja, 25. lipnja 2017.

ISPOVEST: Pre nedelju dana sam se nešto posvadjao sa ženom i ona mi je priznala da se, dok mene nije upoznala, bavila prostitucijom…



Pre nedelju dana sam se nešto posvadjao sa ženom i ona mi je priznala da se, dok mene nije upoznala, bavila prostitucijom. Nalazila se s ljudima iz pola Europe, kaže da im je pružala svakakve se*sualne usluge i da su joj oni dobro plaćali za njen trud. Rekla je da se kaje što je ostavila taj posao i udala se za mene, da ja nisam muž kakvog je očekivala i da su joj naša deca došla preko glave i da samo predstavljaju teret.
Nisam znao šta da radim, bio sam u šoku i strašno besan što mi nije ranije rekla za tu svoju prošlost. Prekinuo sam je u pola reči i krenuo da je šamaram i govorim joj da treba da se stidi toga što je rekla, ona je samo otrčala i zaključala se u kupatilo. Ja sam otišao po decu u vrtić ali kada sam se vratio nje i njenih stvari nije bilo. Deca me pitala gde je mama a ja im reko da je otišla biti malo kod njihove bake i da se ne brinu jer će se vratiti. Medjutim nije se<
br style="background-color: white; box-sizing: inherit; color: #222222; font-family: "Noto Sans", sans-serif; font-size: 18px;" />(keksic.com)

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...