srijeda, 21. lipnja 2017.

VIC – Mujo i Haso se napili k’o zemlja i zaspaše u istoj sobi….






Mujo i Haso se napili k’o zemlja i zaspaše u istoj sobi. No, Mujo počne u snu da glasno prdi, Haso se probudi i više nije mogao zaspati jer je Mujo sve češće glasnije i prdio.

Nakon dva sata nespavanja Haso uze crijevo od usisivača i gurne mu u stražnjicu. Ovaj kako je bio pijan ništa nije osjetio.
Crijevo poče djelovati kao auspuh, priguši prdenje i Haso napokon zaspe. ude se oni ujutru kad će Mujo onako mamuran: Znaš što mi se dogodilo sinoć? Probudim se ja u neko doba i imam što vidjeti, izvuklo mi se debelo crijevo. Prestravio sam se. A tek kako sam se namučio da ga vratim nazad

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...