ponedjeljak, 28. kolovoza 2017.

PENISOVA ŽALBA




Poštovana upravo, Ja, Penis, ovim putem zahtjevam povišicu, iz slijedecih razloga:
Radim fizicki posao.
Radim na velikim dubinama, bez ventilacije.
Uvijek mi glava srlja prva.
Nemam prava na vikende, praznike i godišnje odmore.
Radim u vlažnim uslovima, na povišenoj temperaturi.
Ne placaju mi prekovremeno.
Moj posao me izlaže zaraznim bolestima.
S poštovanjem,
Penis.
ODGOVOR UPRAVE
Poštovani g. Penisu, Nakon pažljivog pregleda vašeg pisma, uprava je odbacila vas zahtijev za povisicom, iz slijedech razloga:
Ne radite ni 8 sati dnevno.
Umorite se i zaspite nakon kratkih perioda rada.
Cesto ne slušate naredjenja uprave.
Ne ostajete na naznacenim pozicijama i cesto posjecujete druge oblasti. Ne preuzimate inicijativu – treba vas dodatno stimulirati da bi poceli raditi. Radno mjesto je, kad vi odete, uvijek u kaosu.
Cesto ne postujete neophodna sigurnosna pravila (nošenje zaštitne odjece i sl.).
Otici cete u penziju mnogo prije nego što napunite 65 godina. Stalno dolazite i odlazite sa radnog mjesta, noseci dvije sumnjive vrece.
S postovanjem,
izvor: http://www.vicevi-dana.com

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...