nedjelja, 27. kolovoza 2017.

VIC: Izgubi se Rambo u Crnoj Gori



Izgubi se Rambo u Crnoj Gori u nekoj planini i naleti na malu kućicu.
Uđe on, kad deda gu*zi babu u krevetu, upaljeno im svetlo, ćute.
Rambo umoran, gladan, upita dedu:
– “Dobro veče, ja sam se malo izgubio i jako sam gladan, da li bih mogao nešto da pojedem?”
Deta ćuti.
Upita Rambo babu, baba ćuti.
Vidi Rambo da nema ništa od odgovora pa ode u kuhinju i sve im pojede.
Ožedneo Rambo, pa upita dedu opet:
– “Hvala deda za hranu, ali ja sam toliko žedan, pa bih zamolio da popijem nešto”
ćuti deda. Upita Rambo i babu. Baba isto ćuti.
Ode Rambo i popije im i vino i rakiju i sve što je našao.
Sede Rambo da se odmori, pa pomisli kako bi dobro bilo da nešto kre*ne.
S obzirom da je jedina žena u okolini, pita Rambo dedu da li bi se ljutio da kre*ne babu.
ćuti deda opet. Pita Rambo i babu, baba isto ćuti.
Kr**ne Rambo babu, odmori još malo i ode dalje.
Tek će baba:
– “Hajd što si mu dao da svu hranu pojede, pa i što si mu dao sve da popije,
ali kako si mogo da mu dozvoliš da me kre*ne?”
A deda se okrenu i reče:
– “Prva si progovorila, ajd sad ugasi svetlo!”
– Ne uvek, samo kada pada kiša!
2017vicoteka.blogspot.ba

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...